Logo Connect Assuradeuren warning icon Schade melden

Maatregelen Connect in verband met het coronavirus
Uiteraard heeft Connect Assuradeuren ook maatregelen getroffen ter voorkoming van de verspreiding van het coronavirus en om onze medewerkers hier zo goed mogelijk tegen te beschermen. Wij werken met een minimale bezetting op kantoor en grotendeels vanuit huis. Bezoekers ontvangen wij alleen op afspraak. Wij blijven desondanks ons uiterste best doen om u zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Waar kunt u op rekenen als u een vraag heeft?
Heeft u een vraag over uw verzekering? Uw tussenpersoon/adviseur is altijd uw eerste aanspreekpunt.
Wilt u contact met Connect Assuradeuren? Dat kan telefonisch en schriftelijk. Wij doen er alles aan om u zo goed en zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag te geven.

Waar kunt u op rekenen als u ons belt?
Wij staan u graag te woord en proberen ervoor te zorgen dat u snel één van onze medewerkers aan de lijn krijgt. We streven ernaar u binnen 5 minuten te helpen.

Onze medewerkers zijn opgeleid om alle soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker u niet direct kan helpen, zorgt hij of zij ervoor dat u in contact wordt gebracht met een collega die dit wel kan. Op deze website staan onze telefoonnummers om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. 

Buiten kantooruren raden wij u aan uw adviseur te bellen voor schademeldingen of andere vragen.
Krijgt u geen gehoor? Dan kunt u Connect Assuradeuren bellen. U kunt dan een boodschap inspreken op de telefoonbeantwoorder. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.

Hoe reageren we op uw vraag of verzoek?
Ons streven is om u binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te sturen op uw vraag. Dat staat los van de wijze waarop de vraag bij ons in binnengekomen: via telefoon, brief of e-mail.
Op informatieverzoeken betreffende de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) / opvragen persoonsgegevens, reageren wij binnen 1 maand.

Op alle vragen of verzoeken ontvangt u één van de volgende reacties:

  • We beantwoorden uw vraag.
  • We laten weten dat uw verzoek verwerkt is.
  • We geven aan of uw verzoek is toegewezen (bijvoorbeeld of uw aanvraag is geaccepteerd of uw schademelding in behandeling is genomen).
  • We geven aan welke informatie ontbreekt om uw verzoek af te kunnen handelen.
  • Lukt het ons niet om op tijd een inhoudelijke reactie te geven, dan laten we u weten wanneer dat wel lukt.

We versturen een e-mailbericht of papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum.
Wij kunnen niet exact aangeven wanneer papieren post bij u wordt bezorgd.