Logo Connect Assuradeuren warning icon Schade melden

Maatregelen Connect Assuradeuren in verband met het coronavirus
Uiteraard heeft Connect Assuradeuren ook maatregelen getroffen ter voorkoming van de verspreiding van het coronavirus en om onze medewerkers hier zo goed mogelijk tegen te beschermen. Wij werken met een minimale bezetting op kantoor en grotendeels vanuit huis. Bezoekers ontvangen wij alleen op afspraak. Wij blijven desondanks ons uiterste best doen om u zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Contact met Connect Assuradeuren: 
U kunt telefonisch, schriftelijk en via onze website contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om u zo snel en zo goed mogelijk een antwoord te geven en streven de hieronder vermelde reactietermijnen na.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 8.30 – 17.00 uur
Buiten kantooruren kunt u voor spoedeisende zaken eerst contact op te nemen met uw adviseur.
Lukt dat niet, dan kunt u Connect Assuradeuren bellen, 0229-547590. Spreek een boodschap + uw telefoonnummer in op onze telefoonbeantwoorder. Wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

Reactietermijnen

Aanvang reactietermijn
De reactietermijn begint zodra wij uw verzoek hebben ontvangen. Het kan voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben. Dan laten wij u dat weten en geven we aan wanneer u ons antwoord wel kunt verwachten. De haalbaarheid van de reactietermijnen is afhankelijk van de personele bezetting en de drukte van de dag en is onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden.

Waar kunt u op rekenen als u ons belt?
Wij proberen om u binnen 5 minuten te woord te staan. Onze medewerkers zijn opgeleid om vele soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker u niet direct kan helpen, wordt u doorverbonden met een collega die u wel kan helpen.

Waar kunt u op rekenen als u ons een brief of e-mail stuurt?
Wij proberen binnen bovenstaande reactie termijnen te reageren. Als wij meer tijd nodig hebben, dan krijgt u daarover bericht van ons. Wij proberen daarin zo goed mogelijk aan te geven waarom er uitstel nodig is en wanneer u onze reactie wel kunt verwachten.

Op alle vragen of verzoeken ontvangt u één van de volgende reacties:

  • We laten weten dat uw verzoek in behandeling is genomen of is verwerkt
  • We geven aan of uw verzoek is toegewezen (bijv. of uw aanvraag is geaccepteerd of uw schade
    verzekerd is)
  • We geven aan welke informatie ontbreekt om uw verzoek af te kunnen handelen
  • We geven u meteen antwoord op uw vraag

Reguliere postverzending
Wij doen ons best om reguliere poststukken binnen de vermelde reactietermijnen te versturen. Maar wij kunnen niet exact aangeven wanneer papieren poststukken bij u bezorgd worden.