Klachten
Heeft u een klacht? Laten we het samen oplossen!
Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij heel serieus. En we kunnen daarvan leren. We hebben een klachtenprocedure en zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Wanneer u een klacht heeft dan kunt u dat telefonisch, per e-mail of per brief kenbaar maken.
Connect Assuradeuren
T.a.v. De Directie
Raadhuisplein 3
1687 NG Wognum
E-mailadres: info@connect-assuradeuren.nl
Na ontvangst van uw klant krijgt u binnen 3 werkdagen daarvan een schriftelijke bevestiging van ons.
In principe ontvangt u binnen 14 werkdagen een eerste inhoudelijke reactie.
Als er voor de afwikkeling van de klacht meer informatie nodig is, dan vragen wij u schriftelijk om deze aanvullende informatie aan te leveren.
In dat geval wordt de reactietermijn verlengd met de termijn waarbinnen de aanvullende informatie door ons is ontvangen.
Wij doen er alles aan om klachten naar tevredenheid op te lossen. Als het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U dient dat te doen binnen drie maanden nadat u een definitieve reactie van ons heeft gekregen.
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070-3338999
www.kifid.nl
Het is ook mogelijk om met uw klacht naar de burgerrechter te stappen. Als u daarvoor kiest, dan kunt u niet meer naar het Kifid.
Zie ook de consumenteninformatie Een financiële klacht van de AFM.